از آن روی به این مسئله اشاره می‏کنم که مخالفان پورپیرار اکنون توانسته‏اند برای خود نقطه اشتراکی پیدا کنند. آن نقطه اشتراک، مصادره نتایج تحقیقات «ناصر پورپیرار» و حذف نام او به نفع فعالیت‏های تبلیغاتی غیر بنیان اندیشانه می‏باشد. چنین وصلتی را به دوستداران یهود تبریک می‏گویم و یقیناً یهودیان از این رویکرد بسیار استقبال خواهند نمود و نتایج بسیار مهم دیگری در آینده نزدیک خود را نشان خواهد داد.

چند وقت پیش با وبسایت «اندیشکده مطالعات یهود» آشنا شدم. بخش‏های مختلف آن را مشاهده کردم اما نشانی از نو اندیشی در آن نبود. مطالب انعکاس یافته در آن پایگاه، تکرار سخنانی بود که در همه جا یافت می شود. مطالبی  که سراسر در پی تبرئه یهودیان هستند.
مدتی بعد در گروه تلگرامی وبسایت «حق و صبر» از اعضای گروه خواستم، خود را معرفی  کنند تا همدیگر را بهتر بشناسیم. شخصی در گروه خود را ادمین وبسایت «اندیشکده مطالعات یهود» معرفی نمود و لینک وبسایت خود را قرار داد. اطمینان حاصل کردم که ایشان یقیناً پورپیرار را می‏شناسند. بار دیگر به همان وبسایت رفتم و در بخش مربوطه عبارت «ناصر پورپیرار» را جست وجو کردم.
تنها نتیجه جستجو در آن سایت یادداشتی با عنوان «کوروش و آزادی یهود» بود که مطلبی با این توضیحات در آن ثبت شده است:

اندیشکده مطالعات یهود

اندیشکده مطالعات یهود

«اگرچه پورپیرار در این نظریه با جرأت و شهامتی علمی وارد عرصه تحقیق شده و زوایای تاریک بسیاری را روشن کرده است، اما به دلیل نبود نظریه کلان در خصوص اقدامات قوم یهود (که اینک به حزب شیطان تبدیل شده بود) در تحلیل جدی ریشه این همه دشمنی، نمی‌تواند دلیلی ارائه کند، جز جدیّت قوم یهود در استقرار دین الهی خویش و البته استفاده از هر وسیله ممکنی در این راه. او تنها آنان را متهم می‌کند که چرا تاریخ ما را یکسره تغییر داده و ساکنان اصلی این سرزمین را از تاریخ واقعی گذشته خویش بی‌خبر نگه‌ داشته‌اند.»

با یک یادداشت کوتاه و اعتراضی در همان گروه تلگرامی ایشان را اخراج کردم و اجازه ندادم تا از گروه بنیان اندیشی برای تبلیغ مطالب مسخره یهود پسند خود استفاده ابزاری کند.
دیروز در گروه تلگرامی «فصل نامه بنیان اندیشی» یکی از دوستان لینک مستند «تختگاه هیچ کس2» را قرار داده بود. آدرس لینک مربوط به کانال تلگرامی رسمی «اندیشکده مطالعات یهود» بود.

اندیشکده مطالعات یهود

مستند «تختگاه هیچ کس2» با اضافه نمودن بخش‏های غیر مربوط به فیلم و حذف گفت وگوهای «ناصرپورپیرار» به عنوان مطرح کننده نظریه نیمه کاره بودن تخت جمشید بر مبنای مجلدات «تأملی در بنیان تاریخ ایران» دوباره سازی شده است. کار یهود پسندانه‏ای که جستجوگران در زمینه مسائل تاریخ را به اهداف منحرفانه‏ای می کشاند.

یروتسی

 

از آن روی به این مسئله اشاره می‏کنم  که مخالفان پورپیرار اکنون توانسته‏اند برای خود نقطه اشتراکی پیدا کنند. آن نقطه اشتراک، مصادره نتایج تحقیقات «ناصر پورپیرار» و حذف نام او به نفع فعالیت‏های تبلیغاتی غیر بنیان اندیشانه می‏باشد. چنین وصلتی را به دوستداران یهود تبریک می‏گویم و یقیناً یهودیان از این رویکرد بسیار استقبال خواهند نمود و نتایج بسیار مهم دیگری در آینده نزدیک خود را نشان خواهد داد.